Kasutustingimused

Amanita e-portaali kasutustingimused

Viimati muudetud: 15.07.2020

 

1. Lepingu kehtivus

1.1. Amanita veebikeskkonna kasutamisele ja selles sooritatud ostudele kohalduvad alljärgnevad müügitingimused (Tingimused).

1.2. Lepingu poolteks on SOLVE ET COAGULA OÜ (registrikood 12471354), mis tegutseb kaubamärgi Amanita nime all (Amanita) ning Amanita e-poe kasutaja, või kui kasutaja pole registreeritud, siis veebikeskkonnast Amanita ostu sooritaja (Klient).

1.3. Leping loetakse sõlmituks kui Klient vajutab nuppu „Place Order“ Stripe’i kaudu.

 

2. Kauba eest tasumise kord

2.1. Kõik Amanita e-poes märgitud hinnad sisaldavad käibemaksu 20%.

2.2. Tellimuse eest tuleb tasuda kogusummas koheselt peale ostu sooritamist. Tasuda on võimalik järgmistel meetoditel:

2.2.1. Maksmine sulas kauba saamisel.

2.2.2. Maksmine Mastercard ja Visa krediitkaardi või deebet-krediitkaardi abil Stripe’i vahendusel.

2.3. Enne maksmist kuvatav hind sisaldab makse ja saatmiskulusid.

2.4. Peale tellimuse eest tasumist, saadab Amanita Kliendi e-postiaadressile tellimuse kinnituse. Tellimusele paberarvet kaasa ei lisata. Kui Klient soovib siiski paberarvet, siis tuleb sellekohane info kirjutada tellimuse esitamisel kommentaaride lahtrisse.

 

3. Kauba kättetoimetamine ja tarneaeg

3.1. Postitamine

3.1.1. Tellimus postitatakse, kui makse on laekunud Amanita omanikfirma SOLVE ET COAGULA OÜ arvelduskontole.

3.1.2.     Tellitud kaup postitatakse võimalusel kahe (2) tööpäeva jooksul alates tellimise hetkest, kuid mitte hiljem kui neljateistkümne (14) tööpäeva jooksul alates makse laekumisest.

3.1.3. Nädalavahetustel ja riigipühadel kauba komplekteerimist ja postitamist ei toimu.

3.1.4. Amanita ei kohustu tellimust postitama, kui makse SOLVE ET COAGULA OÜ arvelduskontole ei ole laekunud.

 

3.2. Kauba Eestisisesed kättetoimetamise võimalused

3.2.1. Ise järele – kui tellimus on väljastamiseks valmis, saadetakse kliendi e-postile teavitus. Kaubad väljastatakse Amanita e-poe ametliku partneri juurest, Aadress: Haapsalu maantee 39, Pärnu, 80029 Pärnu maakond, Eesti (avatud E-P 9:00 – 15:00).

3.2.2. Pakiautomaat – tellimuste täitmiseks kasutatakse SmartPosti pakiautomaate. Kui tellimus on SmartPosti edastatud, peaks see kliendini jõudma 2-14 päevaga. SmartPost toimetab tellimusi automaatidesse ka nädalavahetustel. Kauba pakiautomaati saabumisel edastab SmartPost kliendile teavituse SMS sõnumiga. Kui kliendi poolt märgitud telefoninumbrile ei ole võimalik teavitust saata, saadetakse see SmartPosti poolt kliendi e-postile. Smartpost toimetab paki kohale teie poolt valitud pakiautomaati. Hilisem kättesaamiskoha muutmine ei ole võimalik.

3.2.2.1 Kui Klient ei lähe tellimusele SmartPosti pakiautomaati hoiustamisaja jooksul järele, tagastatakse tellimus SOLVE ET COAGULA OÜ-le. Tellimuse kätte saamiseks peab klient tasuma SOLVE ET COAGULA OÜ-le paki tagastamise ja uuesti väljastamise kulu SmartPosti kehtiva hinnakirja järgi. Esialgne transpordikulu ei ole nimetatud punkti lõikes tagastatav. 

3.2.3 Omniva postiga postkontorisse tasu eest.

3.2.3.1 Kui Klient ei lähe tellimusele postkontorisse hoiustamisaja jooksul järele, tagastatakse tellimus SOLVE ET COAGULA OÜ-le. Tellimuse kätte saamiseks peab klient tasuma SOLVE ET COAGULA OÜ-le paki tagastamise ja uuesti väljastamise kulu Omniva kehtiva hinnakirja järgi. Esialgne transpordikulu ei ole nimetatud punkti lõikes tagastatav.

3.2.4 Kullerteenusega kliendi soovitud asukohta. Kullerteenuse teostaja võtab Kliendiga ühendust, ning lepitakse kokku tellimuse kätte saamiseks sobiv aeg ja koht. Klient kohustub olema kokkulepitud ajal ja kohas, et kullerteenust saaks teostada. Kui klient ei ole kokkulepitud ajal ja kohas saadaval, tagastatakse tellimus SOLVE ET COAGULA OÜ-le. Tellimuse kätte saamiseks peab klient tasuma SOLVE ET COAGULA OÜ-le paki tagastamise ja uuesti väljastamise kulu kehtiva hinnakirja järgi. Esialgne transpordikulu ei ole nimetatud punkti lõikes tagastatav.

 

3.3 Välisriikidesse toodete saatmise võimalused:

3.3.1. Amanita ei saada tellimusi välismaale. 

 

3.4. Transporditeenuste hinnakiri, tasuta kohaletoimetamise võimalus ning eelduslik transpordiaeg

 

Transpordivalik

Tellimuse saatmise kulu

Tasuta saatmine

Transpordiaeg

 

Ise järele

0.00€

JAH

2-14 tööpäeva

 

SmartPost Pakiautomaat

4.84€ 

Ei

2-14 tööpäeva

 

Omniva Post, postkontorisse

5.50€

Ei

2-14 tööpäeva

 

Kullerteenus

8.00€

Ei

1-7 tööpäeva

         

 

3.5. Palun jälgige, et tellimuse sisestamisel on kontaktandmed esitatud korrektselt. Amanita ei vastuta toodete kohaletoimetamisel tekkinud viivituse eest juhul, kui see on tingitud sisestatud andmete ebatäpsusest või ebaõigsusest. Amanita ei vastuta ka tellimuse tagastamise kulude eest, kui see on tingitud andmete ebatäpsusest või ebaõigsusest.

 

3.6. Juhul kui toode on laost otsas, teavitab Amanita klienti e-posti või telefoni teel esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 7 tööpäeva jooksul alates tellimuse jõustumisest.

 

3.7. Amanita on kohustatud kauba tarnima hiljemalt 30 päeva jooksul. Kui kaupa ei ole võimalik tarnida, informeeritakse klienti sellest e-posti teel ning tagastatakse Kliendi poolt makstud summa viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 30 päeva jooksul.

 

4.Lepingust taganemise protseduur ja tagajärjed

4.1. Lepingust taganemise protseduur

4.1.1. Kliendil on õigus põhjust avaldamata taganeda käesolevast lepingust 14 päeva jooksul.

4.1.2.     Taganemistähtaeg lõpeb 14 päeva möödumisel alates päevast mil Klient või Kliendi nimetatud kolmas isik, kes ei ole kauba vedaja, on saanud asja füüsiliselt enda valdusesse.

4.1.3.     Taganemisõiguse kasutamiseks tuleb Kliendil teavitada Amanita Tingimuste punktis 8 välja toodud kontaktandmetel oma otsusest taganeda käesolevast lepingust ühemõttelise avaldusega (nt posti, või e-postiga saadetud kiri). Klient võib selleks kasutada lisatud taganemisavalduse tüüpvormi, kuid see ei ole kohustuslik (kättesaadav siit).

4.1.4.     Taganemisõiguse kasutamise tähtajast kinnipidamiseks piisab, kui Klient saadab teate taganemisõiguse kasutamise kohta ära enne taganemistähtaja lõppu.

4.1.5 Tulenevalt Amanita e-poes müüdava kauba iseloomust, peab tagastatav kaup olema kahjustama (Ei tohi esineda kahjustusi, mis polnud Amanita süül tekkinud) ning kinniste toodete puhul avamata. Juhul kui need tingimused ei ole täidetud, kaotab Klient taganemisõiguse. Kui Amanita on kätte saanud Kliendi poolt tagastatud kauba, kohustub Amanita tasutud summa (k.a postikulu) tagastama viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul.

4.2. Lepingust taganemise tagajärjed

4.2.1.     Kui Klient taganeb kõnesolevast lepingust, tagastab Amanita Kliendile kõik Kliendilt saadud maksed, sealhulgas kättetoimetamiskulud (välja arvatud täiendavad kulud, mis tulenevad Kliendi valitud kättetoimetamise viisist, mis erineb Amanita pakutud kõige odavamast tavapärasest kättetoimetamise viisist) viivitamata, kuid hiljemalt 14 päeva möödumisel alates päevast, mil Amanita saab teada Kliendi otsusest kõnesolevast lepingust taganeda. Amanita teeb nimetatud tagasimaksed, kasutades sama makseviisi, mida Klient kasutas makse tegemiseks, välja arvatud juhul, kui Klient on andnud sõnaselgelt nõusoleku teistsuguse makseviisi kasutamiseks; igal juhul ei kaasne Kliendile sellise maksete tagastamisega teenustasu ega muud kulu. Amanita võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni Klient on esitanud tõendid, et Klient on asja pakendatud kujul tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.  

4.2.2.     Klient kohustub lepingust taganemise korral saatma asja tagasi või andma selle viivitamata, kuid hiljemalt 14 päeva möödumisel päevast, mil Klient teatas Amanita oma taganemisest kõnesolevast lepingust, Amanita ´ile üle. Tähtajast on kinni peetud, kui Klient saadab lepingu esemeks oleva asja tagasi enne 14-päevase tähtaja lõppu. Asja tagastamise kulud tuleb katta Kliendil. Maksimaalsed tagastamise kulud on ligilähedaselt 10 eurot.

4.2.3.     Tulenevalt Amanita e-poes müüdava kauba iseloomust, peab tagastatav kaup olema originaalpakendis ning avamata. Juhul kui need tingimused ei ole täidetud, kaotab Klient taganemisõiguse. Kui Amanita on kätte saanud Kliendi poolt tagastatud kauba, kohustub Amanita tasutud summa (k.a postikulu) tagastama viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul.

4.2.4. Kui kauba tagastamist soovitakse juhtudel kus kaubal on puudus või ei vasta tarbija poolt tellitud tootele, kannab tagastamiskulud Amanita.

4.2.4.1 Kui Klient soovib tellimuse tagastada osaliselt, toimub tellimuse saatmise postikulu tagastamine proportsionaalselt, vastavalt kauba hulgale kogu tellimusest. Näiteks Klient tellis 3 asja, ja neist ühe soovib tagastada, siis koos kauba maksumusega tagastatakse 1/3 tasutud postikulust.

4.2.5. Müüja ei vastuta kauba puuduste eest, mis on tekkinud kauba otstarbele mittevastava kasutamise korral.

4.2.6. Kliendil on õigus tugineda kauba lepingutingimuste mittevastavuse korral seaduses sätestatud õiguskaitsevahenditele.

 

5. Kaebuste esitamine

5.1. Kui Klient ei tagasta kaupa 14-päeva jooksul alates selle kättesaamisest ja asjal on ilmnenud lepingutingimustele mittevastavus (puudus), tuleb lepingust taganemiseks esitada taganemise põhjus kirjalikus pretensioonis, mis esitatakse punktis 8 välja toodud kontaktandmetele.

5.2. Kaubal puuduse ilmnemisel vastutab Amanita kauba lepingutingimustele mittevastavuse eest kahe aasta jooksul alates asja üleandmisest Kliendile. Kui Klient ei teata asja mittevastavusest lepingutingimustele kirjalikult hiljemalt kuue (6) kuu jooksul pärast mittevastavuse ilmnemist, eeldatakse et puudust ei esinenud asja üleandmise hetkel ja Klient peab vastava puuduse olemasolu asja üleandmise hetkel ise tõendama.

5.3. Kaebuses tuleb märkida:

  •     Kliendi nimi ja kontaktandmed;
  •     Kaebuse esitamise kuupäev;
  •     Kauba puudus;
  •     E-poele esitatav nõue;
  •     Lisada tehingu sooritamist tõendav dokumendi/ostutšeki/maksekinnituse koopia

5.4.  Amanita vastab kõigile kaebustele 15 päeva jooksul. Kui kaebusele ei ole võimalik 15 päeva jooksul vastata, informeerib Amanita sellest tarbijat ning määrab uue mõistliku tähtaja vastamiseks.

5.5. Kui Amanita jätab tarbija pretensiooni rahuldamata, põhjendab ta otsust tarbijale kirjalikult.

5.6. Kui Kaup ei vasta lepingutingimustele, asendab Amanita Kauba samaväärse Kaubaga. Juhul, kui Kauba asendamine ei ole võimalik, on tarbijal õigus lepingust taganeda ning nõuda raha tagastamist.

5.7. Pretensiooni esitamise korral kannab esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale Kauba asendamisega seotud kulud Amanita. Järgneva 1.5 aasta jooksul kannab vastavad kulud Amanita vaid juhul, kui pretensioon oli õigustatud.

5.8. Lisaks on tarbijast Kliendil õigus oma õiguste kaitseks pöörduda Tarbijakaitseameti juures tegutseva Tarbijavaidluste komisjoni poole. Kaebuste esitamise korra kohta on võimalik saada täpsemat infot veebiaadressilt www.komisjon.ee.

5.9. Piiriüleste vaidluste lahendamiseks võib pöörduda Euroopa Liidu internetipõhiste vaidluste lahendamise keskkonda

 

6. Isikuandmete kaitse

6.1. Amanita töötleb temale teatavaks saanud isikuandmeid vaid selleks ettenähtud eesmärgil ega avalda neid kolmandatele osapooltele, v.a. seadusega ettenähtud juhtudel. Isikuandmete töötlemise täpsemaid tingimusi vaata Privaatsustingimuste alt. 

  

7. Kontaktid

7.1. Üldkontaktid

  •       SOLVE ET COAGULA OÜ  (reg. kood 14002345), Amanita e-poe platvormi omanikfirma
  •     e-post: info(at)amanitaeesti.ee
  •     Tel: +
  •     Aadress: 

 

7.2. Pangadetailid:

  •     AS LHV Pank, Tartu mnt 2, 10145 Tallinn, Eesti
  •     SWIFT/BIC Code: 
  •     IBAN: 

 

8. Tingimuste muutmine ja lepingueelsed läbirääkimised

8.1. Amanita jätab endale õiguse Tingimusi vastavalt vajadusele muuta. Kui Te olete registreeritud kasutaja, saadetakse Teile teade Tingimuste muutmise kohta ning kui Te soovite Amanita teenuseid kasutada, peate nõustuma uute Tingimustega. Uute Tingimustega mittenõustumise korral ei ole Teil õigust Amanita teenuseid kasutada.

8.2. Vaidluse korral eeldatakse, et kehtivad viimati uuendatud Tingimused.

8.3. Käesolevad Tingimused koos Privaatsustingimuste ja Tingimustes viidatud kolmandate osapoolte materjalidega moodustavad kõik lepingu tingimused, olenemata mistahes muudest lepingueelsetest läbirääkimistest.

 

9. Teenuste kättesaadavus ja intellektuaalne omand

9.1.      Amanita teeb kõik endast oleneva, et veebikeskkondades Amanita oleks võimalik teenuseid kasutada, kuid vahel ei pruugi see võimalik olla (võivad esineda tehnilised tõrked, katkestused vms). Seetõttu ei saa Amanita tagada ega taga, et veebikeskkonnad on alati kasutusvalmis ja töökorras.

9.2.  Kaubamärk Amanita pole kaitstud vastavalt Eestis kehtivatele õigusaktidele. Igasugune kaubamärgi kasutamine ilma selle omaniku loata pole keelatud, k.a. kui seadusega on sätestatud teisiti.

9.3.      Veebikeskkond tervikuna, selle üksikud komponendid ja selle lähtekood on kaitstud Amanita või teiste isikute autoriõigusega. Lisaks on autoriõigusega või muude intellektuaalomandi õigustega kaitstud veebikeskkonnas kuvatavad fotod ja muu materjal, mille kohta ei ole eraldi märgitud, et tegemist on vabalt kasutatava materjaliga. Selliste materjalide kopeerimine, levitamine või muul moel kasutamine muuks kui isiklikuks otstarbeks ilma õiguste omaniku nõusolekuta on keelatud, v.a. kui selline õigus tuleneb seadusest.

 

10. Tingimuste kohaldamise erisus juriidilise isiku puhul

10.1.      Juriidilisest isikust Kliendile ei kohaldata (koos alapunktidega) käesolevate Tingimuste punkte 4, 5.1 ja 5.2. Osad, milles ei kohaldata käesolevaid Tingimusi, lähtuvad Amanita ja juriidilisest isikust Klient seaduses sätestatust.

 

11. Kohtualluvus ja kohaldatav õigus

11.1.  Tingimustele kohaldatakse Eesti Vabariigi õigusakte.

11.2.      Vaidlused lahendatakse esmalt pooltevaheliste läbirääkimiste teel. Nende ebaõnnestumisel on Kliendil õigus pöörduda ka Tarbijakaebuste komisjoni või Harju Maakohtusse.

 

12. Sooduskoodid ja kinkekaardid

12.1.      Sooduskoodi või kinkekaardi näol on tegemist tähtede ja/või numbrite kombinatsiooniga, mille sisestamisel kassas ostu vormistamise protsessis, muutub tellimus vastava soodustuse võrra soodsamaks.

12.2.      Sooduskoodi või kinkekaardi kehtivus on määratud vastava kommunikatsiooniga kohas, kus sooduskoodi või kinkekaarti jagatakse.

12.3.      Tellimuse vormistamise protsessis (kassas) on võimalik valida, millist soodustust tellimusel kasutada – kas sooduskoodi, kinkekaarti või amanitaeesti.ee boonuspunkte. Korraga saab kasutada vaid ühte neist kolmest soodustusest.

12.4.  Sooduskoodi ja kinkekaardi kasutamiseks palume sisestada vastav tähtede ja/või numbrite kombinatsioon kassas tellimuse vormistamisel sobivasse lahtrisse. Seejärel vajutada nuppu “sisesta” ning tellimuse summa väheneb soodustuse summa võrra.