Tarnepoliitika

 Kliendil on võimalik veebipoe vahendusel ostetud tooted kätte saada kolmel viisil.

  • Kaup saadetakse Kliendi poolt määratud Omniva pakiautomaati.
  • Kaup saadetakse Kliendile kulleriga ostu sooritamisel määratud aadressile.
  • Klient tuleb ise kaubale järele aadressil Laki 30, Tallinn. Kaubale järele tulemine tuleb eelnevalt kokku leppida emaili teel info@amanitaeesti.ee või helistades +372 56647656

Soovitud tarneviis tuleb märkida ostukorvis enne ostu eest tasumist.
Tellimuses esitatud andmete täpsusest ja õigsusest sõltub Kliendi poolt ostetud toodete häireteta kohaletoimetamine.

Kui teisiti ei ole märgitud, tasub saadetise käsitlemise eest Klient. Saadetise tasu sõltub tarneviisist.

Kaubad edastatakse Kliendile tasutud ostutellimuse alusel.

Pakiautomaadi ja kulleriga tarneviisi korral jõuab kaup Kliendi poolt määratud aadressile vähemalt 7 tööpäeva jooksul kauba eest tasumisest.

Tarneviisi “Tulen ise järele” korral on tarneaeg vastavalt kokku lepitule. Kauba eest tasutatakse kauba väljastamise punktis.